sobota, 23 sierpnia 2014

sylfy żywiołowe cz.1


  1. eliza
żywioł: woda
tryb: magiczny
statyfikacja
2 punkty Siły to 1 punkt Waleczności Elis
2 punkty Pancerza to 4 punkty Waleczności Elis
2 punkty Intelektu to 6 puntów Waleczności Elis
2 punkty Wytrzymałości to 2 punkty Waleczności Elis

odporność na zywioły
Odporność na ogień: 100
Odporność na wodę: 200
Odporność na elektryczność: -200
Odporność na wiatr: 50
Odporność na światło: -100
Odporność na ciemność: -100

czary do przemiany

Uderzenie Wody
Zadaje losowej jednostce  165% + 180 obrażeń magią

Wodne Leczenie
Odnawia 85% + 300 jednostek HP równych atakowi magią

Lodowe piekło
Zadaje wszystkim wrogom 280% + 350 obrażeń magią








faun pan
żywioł: wiatr
tryb: fizyczny
czary przed przemiany
czary w przemianie
 
Atak Wiatrem
Zadaje losowemu wrogowi z pierwszego rzędu 136% +180 obrażeń

 
Szyk Nippego
Zadaje 2-4 wrogom 145% +200 obrażeń, obrona wrogów -50

 
Huragan
Zadaje wszystkim wrogom 314% +350 obrażeń



statyfikacja
2 punkty Siły to 6 punktów Waleczności Pana
2 punkty Pancerza to 4 punkty Waleczności Pana
2 punkty Intelektu to 1 punkt Waleczności Pana
2 punkty Wytrzymałości to 2 punkty Waleczności Pana


odporność na żywioł

Odporność na ogień: -200
Odporność na wodę: 50
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na wiatr: 100
Odporność na światło: -100
Odporność na ciemność: -100



kontynuacja na kolejne sylfy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz